۳۳ بیمار مشکوک به کرونا در قم بستری شدند

خبرگزاری مهر دوشنبه 16 تیر 1399 - 16:54
قم - رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم با اشاره به بستری ۳۸ مورد جدید در بیمارستان‌های قم گفت: ۳۹ نفر از بیمارانی که طی روزهای گذشته بستری بودند در ۲۴ ساعت گذشته ترخیص شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی استان قم، محمدرضا قدیر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ نفر در اورژانس مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا پذیرش شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم با اشاره به بستری ۳۳ مورد جدید در بخش‌ها و تحت نظر اورژانس بیمارستان افزود: ۳۰ نفر از کل بیمارانی که طی روزهای گذشته بستری بودند، طی ۲۴ ساعت گذشته ترخیص شدند.

وی افزود: در حال حاضر حدود ۱۶۷ نفر بستری مشکوک به کرونا در بیمارستان‌ها بوده که حال ۳۰ نفر آنها وخیم است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.