تصادف ۲ خودرو در جاده تهران قم/۵ نفر مصدوم شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 15 تیر 1399 - 01:14
ری- رییس اورژانس تهران از تصادف ۲ خودرو در جاده تهران قم خبر داد گفت: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند.

پیمان صابریان در گفتگو با خبرنگار مهر، از تصادف دو دستگاه خودرو خبر داد و اظهار داشت: این حادثه در جاده تهران قم به سمت تهران دور برگردان عوارضی بهشت زهرا رخ داده است.

وی در تشریح بیشتر جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۲۰ و ۵۰ دقیقه شنبه ۱۴ خرداد ماه وقوع حادثه تصادف به نیروهای اورژانس اطلاع داده شد که طی آن مأموران بدون فوت وقت به محل حادثه اعزام شدند.

صابریان با بیان اینکه در این حادثه ۵ نفر مصدوم شده بودند افزود: مصدومان به مراکز درمانی انتقال یافتند.

رئیس اورژانس تهران بیان داشت: از بین مصدومان یک نفر مصدوم راننده و ۴ نفر از دیگر مصدومان سرنشینان پرشیا بودند که به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل شدند.
 

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.