کاتس: در لبنان می‌مانیم

فرارو پنج شنبه 04 تیر 1405 - 19:59
تل‌آویو می‌گوید حضور نظامی در لبنان، سوریه و غزه بدون محدودیت زمانی ادامه خواهد داشت.

یسرائیل کاتس،  وزیر دفاع اسرائیل  اعلام کرد نیروهای اسرائیلی در مناطق امنیتی در لبنان، سوریه و نوار غزه بدون هیچ محدودیت زمانی باقی خواهند ماند.

به گزارش فرارو، او در مراسم فارغ‌التحصیلی افسران ارتش اسرائیل در جنوب این کشور گفت این استقرارها با هدف «حفاظت از ساکنان و جوامع در برابر عناصر جهادی» انجام می‌شود و تاکید کرد اسرائیل «از مناطق امنیتی عقب‌نشینی نخواهد کرد».

کاتس در ادامه ادعاهایش  ایران را تهدید کرد که در صورت حمله تهران به اسرائیل در واکنش به اقدامات این کشور در لبنان یا هر دلیل دیگری، اسرائیل «با تمام قدرت پاسخ خواهد داد».

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.