فرمانده قرارگاه مشترک خاتم الانبیا: کارکنان پدافند مردانه ایستادند تا ایران استوار بماند

مشرق نیوز چهارشنبه 03 تیر 1405 - 17:50
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) کشور در دیدار با خانواده شهیدان اعظمی و سلطانی گفت: کارکنان پدافند هوایی با وجود آگاهی از تهدیدات دشمن، مردانه ایستادند و جان خود را فدا کردند.

به گزارش مشرق از ارتش، امیر سرتیپ علیرضا الهامی روز چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵ در دیدار با خانواده شهیدان اعظمی و سلطانی از شهدای پدافند هوایی ارتش در تبریز، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز با منفورترین جنایتکاران عالم روبه‌رو است؛ دشمنانی که هیچ‌گونه پایبندی به اصول انسانی، اخلاقی و حقوق بین‌الملل ندارند.

وی با اشاره به ایثار و جانفشانی شهدای پدافند هوایی ارتش افزود: شهدای این نیرو انسان‌هایی مؤمن، شایسته و برگزیده بودند که با ایستادگی و فداکاری خود، حماسه‌های ماندگاری را در دفاع از آسمان ایران اسلامی رقم زدند.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) کشور تصریح کرد: جوانان غیور ایران اسلامی در نیروی پدافند هوایی، با علم به اینکه ممکن است هر لحظه در معرض حملات دشمن قرار گیرند، مردانه در میدان ماندند و جان خود را فدا کردند تا ایران عزیز، مقتدر، پایدار و استوار بماند.

سرتیپ الهامی با تأکید بر جایگاه رفیع خانواده‌های معظم شهدا، خاطرنشان کرد: شهدای والامقام در دامان خانواده‌هایی تربیت شدند که امروز برای همه ما الگو و اسوه هستند و وظیفه داریم قدردان صبر، استقامت و ایثار این عزیزان باشیم.

وی در پایان با تأکید بر ضرورت تکریم خانواده‌های شهدا گفت: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا افتخاری بزرگ برای فرماندهان و آحاد کارکنان نیروهای مسلح است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.