ابراهیم رضایی: تنگه هرمز را با مذاکره فتح نکردیم که با مذاکره واگذار کنیم

عصر ایران چهارشنبه 03 تیر 1405 - 18:41
تنگه هرمز تا ابد ایرانی است، ما این تنگه را با مذاکره فتح نکرده‌ایم که اکنون با مذاکره واگذار کنیم، والسلام.

ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در شبکه ایکس (توئیتر) نوشت: 

برای دوستان منطقه‌ای خود احترام قائلیم و این را هم می‌دانیم که از آمریکا حساب می‌برند اما جمهوری اسلامی ایران کشوری مستقل است و تحت تاثیر دیگران قرار نمی‌گیرد. تنگه هرمز تا ابد ایرانی است، ما این تنگه را با مذاکره فتح نکرده‌ایم که اکنون با مذاکره واگذار کنیم، والسلام.

ابراهیم رضایی: تنگه هرمز را با مذاکره فتح نکردیم که با مذاکره واگذار کنیم

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.