پاکستان: مذاکرات بین آمریکا و ایران هفته آینده از سر گرفته می شود

همشهری آنلاین چهارشنبه 03 تیر 1405 - 19:34
وزارت خارجه پاکستان امروز بار دیگر اعلام کرد که مذاکرات بین آمریکا و ایران هفته آینده از سر گرفته می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، در حالی که مذاکرات فنی بین تهران و واشنگتن، علیرغم وقفه‌های گاه به گاه، در حال انجام است، وزارت خارجه پاکستان در تازه‌ترین خبر اعلام کرد که مذاکرات فنی در سطح کارشناسی طی روزهای آتی با میانجیگری پاکستان و قطر از سر گرفته خواهد شد.

امروز پیشتر طاهر اندرابی، سخنگوی وزارت خارجه پاکستان نیز اعلام کرده بود که مذاکرات میان ایران و ایالات متحده به نتایج مهمی منجر شده است و کشورهایی که نقش میانجی را ایفا کرده‌اند، یعنی پاکستان و قطر، وظیفه دارند که اجرای موارد توافق‌شده را پیگیری کنند.

او همچنین تأکید کرد که در حال برقراری ارتباط با طرف ایرانی و آمریکایی برای اجرای مؤثر تفاهم‌نامه است.

این مقام پاکستانی اظهار داشت تیم‌های دیپلماتیک پاکستان در حال انجام مکالمات و هماهنگی‌های ادامه‌دار با دو طرف ایرانی و آمریکایی هستند تا اجرای مؤثر و کامل «مفاد تفاهم‌نامه» تضمین شود.

وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد مذاکرات فنی بین تهران و واشنگتن، با وجود استراحت‌های طرفین، همچنان ادامه دارد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.