پاکستان: مذاکرات فنی ایران-آمریکا هفته آینده از سرگرفته می‌شود

مشرق نیوز چهارشنبه 03 تیر 1405 - 11:54
وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد که مذاکرات فنی در سطح کارشناسی میان ایران و آمریکا با میانجیگری پاکستان و قطر، هفته آینده ازسرگرفته می‌شود.

وزارت خارجه پاکستان امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که مذاکرات فنی در سطح کارشناسی میان ایران و آمریکا، با میانجیگری پاکستان و قطر، هفته آینده از سر گرفته خواهد شد. به گفته سخنگوی این وزارتخانه، رایزنی‌ها با طرف‌های ایرانی و آمریکایی برای اجرای مؤثر تفاهم‌نامه ادامه دارد و توافق شامل ایجاد خط ارتباط مستقیم میان تهران و واشنگتن برای جلوگیری از بروز مشکلات است.

در همین راستا، پیش از این، ، نخست‌وزیر قطر شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی در مصاحبه با روزنامه انگلیسی «فایننشال‌تایمز» تصریح کرد که ایجاد یک خط تلفن مستقیم میان ایالات متحده و ایران برای جلوگیری از کارشکنی بازیگران خرابکار در مسیر بازگشایی تنگه هرمز ضروری است.

ایران و آمریکا روز یکشنبه هفته جاری، نشست‌هایی را با یکدیگر و با حضور پاکستان و قطر به عنوان میانجی‌، در بورگن‌اشتوک سوئیس برگزار کردند. این گفت‌وگوها به تشکیل تیم‌های فنی و نظارتی انجامیده و گفت‌وگوهای فنی در آینده ادامه خواهد یافت.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.