فیلم سقوط بمب‌افکن استراتژیک B-52 آمریکا در کالیفرنیا

رکنا دوشنبه 25 خرداد 1405 - 23:35
رکنا:پایگاه نیروی هوایی «ادواردز» در ایالت کالیفرنیا از وقوع یک سانحه هوایی برای یکی از بمب‌افکن‌های استراتژیک این پایگاه خبر داد.

این بمب‌افکن از نوع «بوئینگ بی-۵۲ استراتوفورترس» (B-52 Stratofortress) بوده که دقایقی پس از برخاستن از باند فرودگاه، دچار سانحه شده و سقوط کرد.

به گزارش رسانه‌های آمریکایی، تیم‌های امدادی بلافاصله در محل حادثه حاضر شده‌اند و عملیات مهار وضعیت همچنان ادامه دارد. هنوز گزارشی از تلفات جانی یا مجروحان احتمالی منتشر نشده است.

پایگاه هوایی ادواردز در فاصله حدود ۱۶۰ کیلومتری شمال لس‌آنجلس قرار دارد و یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های آزمایشی نیروی هوایی آمریکا محسوب می‌شود.

بمب‌افکن بی-۵۲ یکی از قدیمی‌ترین و اصلی‌ترین بمب‌افکن‌های استراتژیک نیروی هوایی آمریکا است که از دهه ۱۹۵۰ در حال خدمت می‌باشد، علت حادثه هنوز مشخص نیست.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.