نارضایتی صهیونیست‌ها از تفاهم‌نامه آمریکا و ایران

افکار نیوز چهارشنبه 03 تیر 1405 - 05:17
یک مقام ارشد سابق در کابینه رژیم صهیونیستی می‌گوید که تفاهم‌نامه آمریکا با ایران، «بنیامین نتانیاهو» را در ضعیف‌ترین موقعیت سیاسی خود تا این زمان قرار داده است.

 منابع صهیونیست بامداد سه‌شنبه از عصبانیت اشغالگران نسبت به تفاهم آمریکا با ایران خبر دادند.نشریه «فایننشال تایمز» به نقل از یک مقام ارشد سابق در کابینه رژیم صهیونیستی نوشت: «تفاهم آمریکا با ایران یک فاجعه راهبردی با ابعادی غیرقابل توصیف است».این منبع که نامش فاش نشد، مدعی شد: «توافق ترامپ با ایران خشم گسترده‌ای را در اسرائیل برانگیخت و یک شکست استراتژیک بزرگ تلقی شد».وی همچنین افزود که تفاهم آمریکا با ایران، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را در ضعیف‌ترین موقعیت سیاسی خود تا این زمان قرار داده است.پیش از این نیز وبگاه اماراتی «ارم‌نیوز» ادعا کرده بود که اعضای حزب «لیکود» پشت درهای بسته در حال انجام گفت‌وگوهایی درباره تعیین جانشین برای نتانیاهو هستند.

 

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.