رئیس سازمان انرژی اتمی: با فناوری هسته‌ای برداشت برنج را افزایش دادیم

فرارو پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 13:02
رئیس سازمان انرژی اتمی اظهار کرد: با کمک پرتودهی می‌توان در حوزه بذر‌های کشاورزی به دفع آفات، کاهش آلودگی، مقاومت بذر در برای شورآبی و کم آبی رسید که این مهم برای ایران با ظرفیت تولید ۱۳۰ میلیون تنی محصولات کشاورزی کمک بزرگی است.

محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی، گفت: با فناوری هسته‌ای و بومی سازی آن توانسته‌ایم برداشت برنج در هکتار را ۲ و نیم برابر افزایش دهیم.

اسلامی افزود: با کمک پرتودهی می‌توان در حوزه بذر‌های کشاورزی به دفع آفات، کاهش آلودگی، مقاومت بذر در برای شورآبی و کم آبی رسید که این مهم برای ایران با ظرفیت تولید ۱۳۰ میلیون تنی محصولات کشاورزی کمک بزرگی است.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: حفظ نباتات کشور به امنیت غذایی و سلامت غذایی کمک می‌کند که با دانش هسته‌ای می‌توان خسارات کشاورزی را کاهش داد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.