۵ مصدوم در حملات بامداد امروز / همه مصدومان ترخیص شدند

ایرنا پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 12:48
تهران - ایرنا- رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به حملات بامداد امروز پنج شنبه ۲۱ خرداد ماه در برخی مناطق کشور اعلام کرد: در پی این حملات، مجموعاً ۵ نفر مصدوم شدند که پس از دریافت خدمات درمانی، همگی از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

به گزارش روزپنجشنبه ایرنا از سازمان اورژانس کشور، جعفر میعادفر درباره آخرین وضعیت مصدومان حملات بامداد امروز گفت: در جریان این حملات، در مجموع ۵ نفر دچار مصدومیت شدند که از این تعداد، ۳ نفر در تهران و ۲ نفر در هرمزگان مصدوم شدند.

وی ادامه داد: تیم‌های اورژانس از نخستین دقایق وقوع حوادث در مناطق مورد نظر در محل حضور یافتند و اقدامات لازم برای رسیدگی سریع به مصدومان را انجام دادند.

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به وضعیت عمومی مصدومان افزود: هر ۵ مصدوم پس از دریافت خدمات درمانی و مراقبت‌های پزشکی لازم، از مراکز درمانی مرخص شده‌اند و در حال حاضر هیچ‌یک از آنان در بیمارستان بستری نیستند.

میعاد فرخاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی اورژانس در این حوادث در آماده‌باش کامل قرار داشتند و خدمات امدادی مورد نیاز در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه شد.

بر اساس این گزارش، مناطق مورد حمله در این حوادث شامل کرج، تهران و هرمزگان بوده است و سازمان اورژانس کشور همچنان روند رصد و پیگیری وضعیت این مناطق را در دستور کار دارد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.