روسیه: واشنگتن و تهران خویشتن‌داری کنند

فرارو چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 13:36
ماریا زاخارووا بر اینکه « مسکو آماده کمک به یافتن راه‌حل‌هایی برای مناقشه با ایران است» تأکید کرد.

فرارو- روسیه پس از تبادل آتش میان ایران و آمریکا در جدیدترین تشدید تنش‌ها از زمان آتش‌بس ۸ آوریل، از هر دو کشور خواسته است که «خویشتنداری» نشان دهند. 

به گزارش فرارو به نقل از الجزیره، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه حمله به زیرساخت‌های «غیرنظامی» را «غیر قابل قبول» خواند و گفت که مسکو از ایالات متحده و ایران می‌خواهد که خویشتن‌داری کنند. 

وی ادامه داد: ما از طرفین می‌خواهیم هرچه فوری حملات نظامی را متوقف کنند. ما به شما یادآوری می‌کنیم که حمله به زیرساخت‌های غیر نظامی کاملاً غیر قابل قبول است. 

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تاکید کرد که مسکو همچنان آماده کمک به یافتن راه‌حل‌هایی برای مناقشه با ایران است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.