کلاس‌های کارگاهی و عملی دانشگاه ملی مهارت حضوری شدند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 09:27
کلاس‌های عملی و کارگاهی در واحدهای استانی دانشگاه ملی مهارت در سراسر کشور بصورت حضوری از نیمه خردادماه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اداره‌کل امور آموزش دانشگاه ملی مهارت اعلام کرد: در راستای اجرای ابلاغیه معاونت آموزشی دانشگاه و مصوبات کمیته‌های آموزشی استان‌ها، فرآیند برگزاری کلاس‌های عملی، کارگاهی و آزمایشگاهی در دانشکده‌ها، آموزشکده‌های تابعه واحدهای استانی دانشگاه از نیمه خردادماه سال جاری آغاز شد.

بر اساس گزارش‌های دریافتی دانشگاه از استان‌ها، این کلاس‌ها با هماهنگی اعضای هیئت علمی و مدرسان و با توجه به شرایط استان‌ها و شهرهای مختلف در حال برگزاری است. هدف از این اقدام، تقویت آموزش‌های مهارتی و افزایش سطح توانمندی‌های عملی دانشجویان، با توجه به ماهیت مهارتی دانشگاه و توجه ویژه به دروس عملی است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.