عباس عراقچی وزیر امور خارجه در هشدار مجدد به ایالات متحده تصریح کرد، اگر می خواهید در امان باشید بهتر است منطقه ما را ترک کنید ....

شمال نیوز چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 08:10
سید عباس عراقچی بامداد چهارشنبه در شبکه ایکس نوشت: با وجود شکست در میدان نبرد، ایالات متحده یک بار دیگر تصمیم گرفت عزم ما را آزمایش کند.   وی افزود: نیروهای مسلح قدرتمند ما هیچ حمله یا تهدیدی را بی پاسخ نمی گذارند.   عراقچی تصریح کرد: اگر می خواهید در امان باشید بهتر است منطقه ما را ترک کنید.   وزیر امور خارجه افزود: تاریخ خلیج فارس در مورد سرنوشت شوم بیگانگان متجاوز داستان‌های...

سید عباس عراقچی بامداد چهارشنبه در شبکه ایکس نوشت: با وجود شکست در میدان نبرد، ایالات متحده یک بار دیگر تصمیم گرفت عزم ما را آزمایش کند.

 

وی افزود: نیروهای مسلح قدرتمند ما هیچ حمله یا تهدیدی را بی پاسخ نمی گذارند.

 

عراقچی تصریح کرد: اگر می خواهید در امان باشید بهتر است منطقه ما را ترک کنید.

 

وزیر امور خارجه افزود: تاریخ خلیج فارس در مورد سرنوشت شوم بیگانگان متجاوز داستان‌های زیادی دارد.

 

عر اقچی ادامه داد: هرمز در آب‌های بین‌المللی قرار ندارد، بلکه میان ایران و عمان مشترک است و هزاران مایل از سواحل ایالات متحده فاصله دارد. مرزهای دریایی کاملاً روشن و بدون ابهام هستند.

 

هشدار مجدد عراقچی به آمریکا: اگر می خواهید در امان باشید بهتر است منطقه ما را ترک کنید


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.