اخطار ایران : نیروهای خارجی فوری منطقه را ترک کنند

نامه نیوز چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 07:16
هشدار عراقچی: نیرو‌های خارجی که در نزدیکی قلمرو ما قرار دارند، سریع‌تر منطقه را ترک کنند!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

عراقچی هشدار داد: نیروهای خارجی هرچه سریع‌تر منطقه را ترک کند؛ دیپلماسی را ترجیح می‌دهیم اما سخن گفتن به زبان‌های دیگر را نیز می دانیم.

به گزارش اقتصادآنلاین ، عباس عراقچی، وزیر امور خارجه در مطلبی در فضای مجازی نوشت: تنگه هرمز در آب‌های بین‌المللی قرار ندارد، بلکه میان ایران و عمان مشترک است و هزاران مایل از سواحل ایالات متحده فاصله دارد. مرز‌های دریایی کاملاً روشن و بدون ابهام هستند.

نیرو‌های مسلح قدرتمند ما به‌طور مستمر در حالت آماده‌باش قرار دارند تا با هرگونه نقض حریم هوایی، زمینی یا دریایی ایران مقابله کنند.

نیرو‌های خارجی که در نزدیکی قلمرو ما قرار دارند، همواره در معرض خطر هستند؛ چه به‌سبب خطا‌های انسانی خود، چه حوادث ساده، و چه احتمال گرفتار شدن در تبادل آتش.

برای کاهش این خطرات، بهترین راه آن است که نیرو‌های خارجی هرچه سریع‌تر این منطقه را ترک کنند؛ منطقه‌ای که هرگز پذیرای حضور دشمنان نخواهد بود.

ایران زبان دیپلماسی را ترجیح می‌دهد؛ با این حال، همان‌گونه که رزمندگان شجاع ما به جهانیان نشان داده‌اند، ما به زبان‌های دیگر نیز سخن گفتن را به‌خوبی می‌دانیم.


 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.