موج سوم تجاوز ارتش تروریستی آمریکا به جنوب ایران

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 04:09
منابع آمریکایی از آغاز موج سوم ارتش تروریستی این کشور به مناطقی در جنوب ایران خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، باراک راوید خبرنگار اسرائیلی وبگاه آکسیوس به نقل از یک مقام آمریکایی از آغاز موج سوم حملات هوایی آمریکا به ایران خبر داد.

ارتش تروریستی آمریکا بامداد امروز به بهانه ساقط شدن یک بالگرد تهاجمی آپاچی در خلیج فارس و با نقض آتش‌بس از آغاز تجاوز به خاک ایران خبر داد.

آمریکا مدعی است که تجهیزات پدافندی و رادار را هدف قرار داده، اما منابع داخلی از بمباران چندین مرکز غیرنظامی از جمله دو مخزن بزرگ آب شرب در سیریک خبر می‌دهند که منجر به قطع آب منطقه شده است.

در این راستا سید عباس عراقچی در شبکه اجتماعی ایکس در واکنش به تجاوز هوایی بامداد امروز آمریکا در جنوب ایران نوشت: با وجود شکست در میدان نبرد، ایالات متحده یک بار دیگر تصمیم گرفت عزم ما را آزمایش کند.

او با تأکید بر اینکه «نیروهای مسلح قدرتمند ما هیچ حمله یا تهدیدی را بی پاسخ نمی گذارند»، افزود: اگر می خواهید در امان باشید بهتر است منطقه ما را ترک کنید.

انتهای پیام

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.