حمله هوایی اسرائیل به منطقه ضاحبه در بیروت

همشهری آنلاین چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 01:31
برخی منابع از وقوع انفجارهایی در ضاحیه جنوبی بیروت و سوءاستفاده رژیم صهیونیستی از حملات تجاوزکارانه آمریکا به جنوب ایران، برای حمله به پایتخت لبنان خبر دادند.

به گزارش همشهری آنلاین همزمان با تجاوز آمریکا و اسرائیل به ایران و لبنان، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو درباره پاسخ آمریکا به ایران درخصوص سقوط بالگرد آپاچی آمریکا در دریای عمان گفت و گو کردند.

شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی افزود که ترامپ در گفت و گوی تلفنی با بنیامین نتانیاهو، وی را در جریان جزئیات حمله اخیر آمریکا به ایران قرار داد.

پیشتر فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکای در منطقه خاورمیانه موسوم به سنتکام اعلام کرد که آمریکا حملات علیه ایران را آغاز کرده‌ است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.