پلیس جان زن ۳۸ ساله را در کنگان نجات داد

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 14:09
جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از نجات جان یک زن ۳۸ ساله در شهرستان کنگان خبر داد که پس از مصرف تعداد زیادی قرص خواب‌آور قصد پایان دادن به زندگی خود را داشت.

سرهنگ جوشن سهرابی، سه‌شنبه ۱۹ خرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی از سوی یکی از شهروندان مبنی بر ارسال پیام هشدارآمیز از سوی یک زن، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه، مأموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های میدانی توانستند محل حضور این زن را در پارک ساحلی کنگان شناسایی کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: مأموران پس از حضور در محل مشاهده کردند این فرد اقدام به مصرف حدود ۵۰ عدد قرص خواب‌آور کرده و بلافاصله اقدامات اولیه امدادی برای حفظ جان وی انجام شد.

سهرابی ادامه داد: با هماهنگی سریع میان پلیس و نیروهای اورژانس، این زن به مرکز درمانی منتقل شد و با تلاش کادر پزشکی از مرگ حتمی نجات یافت.

وی با قدردانی از شهروند اطلاع‌رسان که در این عملیات نقش مؤثری داشت، بر اهمیت مشارکت عمومی در موارد اضطراری تأکید کرد و گفت: همکاری مردم با پلیس می‌تواند در پیشگیری از حوادث ناگوار و نجات جان افراد بسیار مؤثر باشد.

این مقام انتظامی همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده شرایط بحرانی یا موارد نیازمند کمک فوری، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.