مترو و اتوبوس تا پایان دهه اول محرم رایگان شد

فرارو سه شنبه 19 خرداد 1405 - 12:33
معاون ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: مترو و اتوبوس تا پایان دهه اول محرم رایگان شد.

با تصویب لایحه دو فوریتی در شورای شهر تهران، مترو و اتوبوس تا پایان دهه اول محرم رایگان شد.

به گزارش ایسنا، محمود کبیری یگانه، معاون ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، با اعلام این خبر، اظهار کرد: لایحه دوفوریتی رایگان بودن استفاده از مترو و BRT در پایتخت تا پایان دهه اول ماه محرم ، در جلسه امروز (سه‌شنبه) شورای شهر تهران روی میز بررسی اعضا قرار گرفت و با حداکثر آرا به تصویب رسید.

وی اضافه کرد: براین اساس مترو و اتوبوس تا پایان دهه اول محرم رایگان خواهد بود.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.