اینترنت دوباره قطع می‌شود؟ / پاسخ وزیر ارتباطات

خبرآنلاین سه شنبه 19 خرداد 1405 - 11:53
ستار هاشمی وزیر ارتباطات در نشست خبری به پرسشی درباره اینکه دوباره اینترنت قطع خواهد شد یا نه پاسخ داد.

به گزارش خبرآنلاین، اینترنت پس از ۸۸ روز قطعی چند وقتی است که دوباره برقرار شده است و حالا یکی از پرسش‌ها این است که آیا دوباره قطع خواهد شد؟

ستار هاشمی، وزیر ارتباطات در پاسخ به این سوال گفت: «برحسب شرایط امنیتی که ممکن است برای کشور به وجود بیاید محدودیت‌های دسترسی به اینترنت ایجاد می‌شود. اما نکته‌ای وجود دارد این است که فرایند آن باید شفاف باشد. وزارت ارتباطات دنبال این است که اولا محدودیت‌ها را به حداقل ممکن برساند چون متوجه آسیب‌های آن هستیم و در یک فرایند شفاف با اطلاع‌رسانی باشد.»

وزیر ارتباطات توضیح داد: «باید مشخص باشد که اگر قرار است محدودیتی ایجاد شود با تشخیص چه نهادی، و چه کمیته‌ای و برای چه زمانی خواهد بود. این موضوعی است که با جدیت در حال پیگیری آن هستیم. در این زمینه پیشنهادهایی دریافت کردیم و با دوستان از حوزه‌های امنیتی و نهادهای زیربط در حال تکمیل آن هستیم.»

۵۸۵۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.