ترامپ: ما با ایران توافقی بهتر از توافق اوباما خواهیم داشت

فرارو سه شنبه 19 خرداد 1405 - 08:53
ترامپ درباره اوضاع منطقه نیز گفت: معتقدم که شرایط در منطقه آرام خواهد شد چرا که دو طرف بر سر آتش بس توافق کرده اند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، گفت: ۲ سرنشین بالگردی که نزدیک تنگه هرمز سقوط کرد در سلامت هستند.

پیشتر روزنامه نیویورک تایمز از سقوط یک بالگرد نظامی آمریکا نزدیک تنگه هرمز خبر داد و تاکید کرد که هنوز مشخص نشده این بالگرد سقوط کرده یا بر اثر آتش نیروهای ایرانی ساقط شده است.

ترامپ درباره اوضاع منطقه نیز گفت: معتقدم که شرایط در منطقه آرام خواهد شد چرا که دو طرف بر سر آتش بس توافق کرده اند.

وی بدون اشاره به شکست های میدانی در جنگ با ایران مدعی شد: محاصره اقتصادی علیه ایران برای ما بهتر از گزینه نظامی است.

ترامپ در خصوص توافق با ایران گفت: ممکن است در این خصوص طی روزهای آتی ایده ای داشته باشم.

وی با طرح ادعاهای همیشگی ادامه داد: امیدوارم به یک توافق خوب با ایران دست پیدا کنیم. ما هرگز اجازه دستیابی به سلاح هسته ای از سوی ایران را نخواهیم داد. این توافق بهتر از توافق اوباما خواهد بود.

در حالی که پیشتر رسانه ها از بی توجهی نتانیاهو به درخواست ترامپ برای عدم پاسخ به ایران خبر داده بودند وی مدعی شد، من نتانیاهو را سرزنش نمی کنم چرا که اسرائیل در معرض حمله قرار گرفت. مکالمه من با او خوب بود.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.