شلیک ارتش امریکا به یک نفتکش به دلیل نقض محاصره ایران

فرارو دوشنبه 18 خرداد 1405 - 20:11
سنتکام نوشت: نیروهای آمریکایی یک کشتی را که تلاش می‌کرد به سمت بندر ایرانی حرکت کند از کار انداختند.

فرماندهی مرکزی ایالات متحده با انتشار پیامی در شبکه ایکس نوشت: «نیروهای آمریکایی در ۸ ژوئن یک نفتکش خالی را در خلیج عمان، پس از آنکه این کشتی با تلاش برای حرکت به سمت یک بندر ایرانی، محاصره مداوم علیه ایران را نقض کرد، از کار انداختند.»

به گزارش فرارو،  سنتکام در ادامه افزود: «فرماندهی مرکزی ایالات متحده (CENTCOM) کشتی M/T Marivex با پرچم پالائو را هنگام عبور از آب‌های بین‌المللی در خلیج عمان به سمت ایران از کار انداخت.یک فروند جنگنده F/A-18 Super Hornet از ناو هواپیمابر USS Abraham Lincoln (CVN 72) پس از آنکه خدمه از دستورالعمل‌های نیروهای آمریکایی پیروی نکردند، یک مهمات دقیق به سمت فضای مهندسی و هدایت کشتی شلیک کرد.Marivex دیگر به سمت ایران حرکت نمی‌کند.»

سنتکام

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.