یک سناتور دموکرات آمریکا با بیان اینکه نتانیاهو با حمله به ایران ترامپ را تحقیر کرده است، افزود: ترامپ مدتهاست که به طور کامل کنترل مدیریت این جنگ را از دست داده است.
کریس مورفی، سناتور دموکرات آمریکا، گفت: این جنگ برای ترامپ و بهطور کلی برای قدرت آمریکا تحقیرآمیز بوده است. وقتی ترامپ اعلام میکند که با نتانیاهو تماس خواهد گرفت تا از او بخواهد پاسخ ندهد، اما نتانیاهو ظرف چند ساعت دست به حمله میزند، میزان این تحقیر بیشتر و شدیدتر میشود.
وی افزود: ترامپ مدتهاست که به طور کامل کنترل مدیریت این جنگ را از دست داده است. با آغاز دوباره یک جنگ فراگیر، به شکلی تأسفبار، توصیف میزان ناتوانی و بیکفایتی فاحش او دشوار نیست.
منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.