مدیر مصدوم شبکه سه سیما به تهران انتقال یافت

ایرنا یکشنبه 17 خرداد 1405 - 14:58
اصفهان - ایرنا -  مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان اعلام کرد: مدیر شبکه سه سیما که در یک حادثه رانندگی در آزاد راه اصفهان–نطنز، دچار مصدومیت شده بود توسط عوامل امدادی ما به تهران انتقال یافت.

محسن مومنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به غیر از علی فروغی مدیر مربوطه، ۲ نفر دیگر نیز در خودرو سواری حادثه دیده حضور داشتند که یک نفر به تهران و دیگری به اصفهان منتقل شدند.

وی اضافه کرد: حادثه در ساعت ۱۹ دیروز شنبه به مرکز عملیات اضطراری جمعیت هلال احمر استان اصفهان اعلام شد و پس از اعزام تیم های امدادی جمعیت هلال احمر، مشاهده شد که مصدومان انتقالی (سه نفر) توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان خاتم الانبیای نطنز منتقل شدند.

مدیرعامل هلال احمر اصفهان خاطرنشان کرد: در ادامه امروز (یکشنبه) صبح ۲ نفر از مصدومان توسط آمبولانس های جمعیت هلال احمر از بیمارستان خاتم الانبیا نطنز به بیمارستانی در تهران منتقل شدند.

به گزارش ایرنا، هلال احمر استان اصفهان حدود چهار هزار امدادگر و نجاتگر دارد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.