به گزارش خبرنگار ما، شانزدهم اسفندماه، در گرمدره، حمله رژیم صهیونیستی رقم خورد. محمدمهدی و ۴۱ تن از همکارانش، در حین انجام وظیفه، گرفتار این حمله شدند. تونل محل خدمتشان بمباران شد و راه خروجشان بسته شد.
در شرایطی که امکان خروج نبود و هیچ اکسیژن و هوایی وجود نداشت، این ۴۲ جوان غیور در آنجا ماندند و به شهادت رسیدند. تصور لحظات سخت این ۴۲ برادر در کنار هم، واقعاً دلخراش است.
مادر شهید، از دلتنگی های محمدمهدی اش می گفت. از روزهایی که قرار بود برایش خواستگاری بروند، اما محمدمهدی گفته بود: «مادر، صبر کن؛ اول جنگ تمام شود، بعد داماد می شوم.» و افسوس که آرزوی دامادی اش در خاک و خون دفاع از وطن، جامه شهادت پوشید.
نکته قابل تأمل اینکه، محمدمهدی در هفدهم رمضان متولد شد و در هفدهم رمضان نیز به شهادت رسید. پیوند ویژه ای که نشان از عروج او به ملکوت داشت.