ترور فرمانده ارتش لبنان در حمله اسرائیل

فرارو شنبه 16 خرداد 1405 - 10:57
منابع خبری گزارش دادند که یک سرتیپ در ارتش لبنان در حمله هوایی اسرائیل به شهادت رسیده است.

یک فرمانده در ارتش لبنان با درجه سرتیپی به همراه راننده اش در حمله هوایی اسرائیل به خودروی آن ها در جاده الخردلی به الجرمق واقع در بخش صیدا در جنوب لبنان به شهادت رسیدند.

به گزارش ایرنا، ارتش لبنان هم اعلام کرد که تعدادی از نظامیان این ارتش از جمله یک افسر در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

این در حالی است که وزارت خارجه آمریکا اخیرا اعلام کرد لبنان و رژیم صهیونیستی در پی مذاکراتی در واشنگتن با میانجی‌گری آمریکا بر سر تسریع اجرای آتش‌بس و ایجاد مناطق آزمایشی تحت کنترل ارتش لبنان به توافق رسیده‌اند؛ مناطقی که در آن حضور گروه‌های مسلح غیر دولتی ممنوع خواهد بود.

همچنین اعلام شده است که دو طرف توافق کرده‌اند مذاکرات بعدی در ۲۲ ژوئن (اول تیرماه) برای دستیابی به توافق جامع از سر گرفته شود و آمریکا نیز در دوره انتقالی نقش تسهیل‌گر ارتباطات را ایفا خواهد کرد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.