شهادت یک نفر از کادر درمان لبنان و موج تازه حملات رژیم اسرائیل به جنوب این کشور

ایرنا پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 03:42
تهران - ایرنا - در چهارمین روز پیاپی حمله دشمن صهیونیستی به کارکنان و مراکز درمانی لبنان، یکی از نیروهای اورژانس این کشور به شهادت رسید و یک نفر دیگر زخمی شد.

به گزارش بامداد پنجشنبه ایرنا خبرگزاری ملی لبنان به نقل از مرکز عملیات اضطراری (اورژانس) وزارت بهداشت این کشور اعلام کرد که دشمن صهیونیستی در چهارمین حمله خود در کمتر از ۲۴ ساعت به امدادگران و مراکز درمانی، بصورت مستقیم یک تیم امدادگر متعلق به اداره بهداشت لبنان در شهکر زبدین در شهرستان نبطیه را هدف قرار داد که منجر به شهادت یک امدادگر و زخمی شدن یک نفر دیگر شد.

پیشتر دشمن صهیونیستی یک امدادگر را در عربصالیم و یک تیم امدادی را در شحور هدف قرار داده بود و تنها بیمارستان فعال در تبنین در منطقه بنت جبیل را تهدید کرده بود که گواه دیگری بر وحشیگری و خشونت رژیم اسرائیل است.

بر اساس این گزارش، همزمان، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چندین حمله هوایی به شهرک‌های الجمیجمه، عدشیت و مجدل سلم در جنوب لبنان انجام دادند.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز شهرک‌های شقرا، تولین و مجدل سلم را در جنوب لبنان هدف گلوله‌باران قرار داد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.