به گزارش بامداد پنجشنبه ایرنا خبرگزاری ملی لبنان به نقل از مرکز عملیات اضطراری (اورژانس) وزارت بهداشت این کشور اعلام کرد که دشمن صهیونیستی در چهارمین حمله خود در کمتر از ۲۴ ساعت به امدادگران و مراکز درمانی، بصورت مستقیم یک تیم امدادگر متعلق به اداره بهداشت لبنان در شهکر زبدین در شهرستان نبطیه را هدف قرار داد که منجر به شهادت یک امدادگر و زخمی شدن یک نفر دیگر شد.
پیشتر دشمن صهیونیستی یک امدادگر را در عربصالیم و یک تیم امدادی را در شحور هدف قرار داده بود و تنها بیمارستان فعال در تبنین در منطقه بنت جبیل را تهدید کرده بود که گواه دیگری بر وحشیگری و خشونت رژیم اسرائیل است.
بر اساس این گزارش، همزمان، جنگندههای رژیم صهیونیستی چندین حمله هوایی به شهرکهای الجمیجمه، عدشیت و مجدل سلم در جنوب لبنان انجام دادند.
توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز شهرکهای شقرا، تولین و مجدل سلم را در جنوب لبنان هدف گلولهباران قرار داد.












