فرماندار قائمشهر: با مدیران کم‌کار تعارف نداریم/ اتحاد و همدلی رمز عبور از شرایط حساس کشور

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 13:21
فرماندار قائمشهر با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت و پرهیز از دوقطبی‌سازی در جامعه گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به همدلی و انسجام نیاز داریم و در عین حال هیچ‌گونه کوتاهی و قصور از سوی مدیران پذیرفتنی نیست و با هیچ مدیری تعارف نخواهیم داشت.

ابوذرقربانی، چهارشنبه ۱۳ خرداد در جلسه شورای اداری شهرستان ضمن تبریک اعیاد سعید قربان و غدیر، از حضور پرشور و حماسی مردم در مناسبت‌ها و برنامه‌های مختلف تقدیر کرد و افزود: مردم همواره پای آرمان‌های انقلاب، نظام و رهبری ایستاده‌اند و این همراهی و وفاداری شایسته قدردانی است.

وی با اشاره به تأکید شهدا در وصیت‌نامه‌های خود بر تبعیت از ولایت فقیه افزود: مقام معظم رهبری بارها بر وحدت و انسجام ملی تأکید کرده‌اند و امروز نیز باید با حفظ اتحاد، مسیر پیشرفت و اقتدار کشور را ادامه دهیم.

فرماندار قائمشهر همچنین از تلاش نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد و یادآور شد: نیروهای مسلح با نمایش اقتدار و توانمندی خود، نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند و امیدواریم هرچه زودتر شاهد پیروزی کامل کشور باشیم.

قربانی با قدردانی از مدیران فعال و پای کار شهرستان اظهار کرد: شرایط کنونی کشور حساس است و همه دستگاه‌ها باید در فضای همدلی و همکاری فعالیت کنند و نتایج اقدامات خود را به مردم نشان دهند. اتحاد و انسجام میان مسئولان باید بیش از گذشته تقویت شود.

وی با تأکید بر ضرورت پاسخگویی مدیران خاطرنشان کرد: در عین حفظ فضای دوستی و همکاری، کوتاهی و قصور مدیریتی را نمی‌پذیریم و با هیچ مدیری تعارف نداریم.

فرماندار قائمشهر یکی از اولویت‌های اصلی شهرستان را حفظ امنیت، آرامش و نظم عمومی عنوان کرد و گفت: در شرایط ویژه اخیر، مدیریت امنیت شهرستان با همکاری تمامی دستگاه‌ها و اعضای شورای تأمین به‌خوبی انجام شد.

وی با اشاره به برخی پروژه‌های عمرانی شهرستان افزود: با همکاری شهرداری، شورای اسلامی شهر و حمایت استانداری، پروژه تقاطع غیرهمسطح الغدیر به سرانجام خواهد رسید. همچنین برای رفع مشکلات آب‌های سطحی در منطقه اسکندرکلا، اجرای طرح‌های مدیریت آب‌های سطحی و اصلاح هندسی معابر در دستور کار قرار گرفته است.

قربانی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه آب و فاضلاب اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ها و برنامه‌های متعددی برای رفع مشکلات این بخش در سطح استان و شهرستان در حال اجراست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: اتفاقات خوبی در ورزش شهرستان رقم خورده است و حمایت از تیم نساجی و توسعه نشاط اجتماعی، از جمله با فراهم شدن حضور بانوان در رویدادهای ورزشی، با همکاری مسئولان دنبال می‌شود.

فرماندار قائمشهر همچنین از نقش مؤثر دستگاه‌های خدمات‌رسان، از جمله اورژانس، هلال احمر، آموزش و پرورش و سایر نهادها در مدیریت شرایط خاص و تأمین امنیت و آرامش شهرستان قدردانی کرد.

وی با تأکید بر ضرورت مقابله با تفرقه‌افکنی گفت: دشمن از اتحاد و همدلی مردم و مسئولان ناامید می‌شود. همه باید با پرهیز از دوقطبی‌سازی و حرکت در مسیر ولایت‌مداری، برای حل مشکلات مردم و توسعه شهرستان تلاش کنیم. همچنین در حوزه مدیریت انرژی، اعتبارات بیشتری به دستگاه‌های فعال در این بخش اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.