حادثه رانندگی در ورودی حسینی‌الهاشمی شیراز ۷ مصدوم بر جای گذاشت

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 12:31
رئیس مرکز اورژانس فارس، از مصدوم شدن ۷ نفر در پی برخورد دو خودرو سواری در ورودی بزرگراه حسینی‌الهاشمی شیراز خبر داد.

مسعود عابد امروز چهارشنبه ۱۳ خرداد در جمع خبرنگاران گفت: در ساعت ۲:۴۹ بامداد امروز، گزارش برخورد دو دستگاه خودرو سواری پژو و زانتیا در مسیر ورودی حسینی الهاشمی به سمت برف‌ فروشان به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و کارشناسان اورژانس پس از ارزیابی و ارائه خدمات درمانی اولیه، چهار مصدوم این حادثه را برای ادامه روند درمان به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل کردند.

رئیس اورژانس فارس ادامه داد: سه مصدوم دیگر نیز پس از دریافت خدمات درمانی لازم در محل حادثه، نیازی به انتقال به مرکز درمانی نداشتند.

عابد از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه بیشتر به شرایط تردد در ساعات شب، از بروز حوادث مشابه پیشگیری کنند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.