سقوط خودرو از روی پل تهرانپارس منجر به مرگ ۲ نفر شد

ایرنا چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 09:30
تهران - ایرنا- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: صبح امروز بر اثر سقوط خودرو از روی پل در تهرانپارس؛ یک زن و مرد جوان جان باختند.

به گزارش ایرنا؛ سیدجلال ملکی روز چهارشنبه اظهار کرد: ساعت ۳ دقیقه بامداد امروز حادثه خودرویی در زیر پل استخر محله تهرانپارس به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

به گفته وی آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند یک دستگاه خودروی MVM با دو سرنشین که در روی پل در حال عبور بودند، به دلیل نامشخصی با گاردریل‌های پل برخورد کرده است.

ملکی گفت: پس از حضور عوامل اورژانس مشخص شد که متأسفانه هر دو سرنشین جان خود را از دست داده‌اند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.