مرتس: تنش‌ها در لبنان به سطح بسیار خطرناکی رسیده است

فرارو سه شنبه 12 خرداد 1405 - 18:21
صدر اعظم آلمان گفت: از اسرائیل و لبنان می‌خواهیم روند گفت‌وگوها و مذاکرات را ادامه دهند.

فرارو- فریدریش مرتس، صدراعظم آلمان، در واکنش به ادامه تنش‌ها و حملات اسرائیل علیه لبنان، با بیان این‌که «وضعیت به مرحله‌ای بسیار خطرناک رسیده است» خواستار ادامه مذاکرات میان طرفین شد.

به گزارش فرارو به نقل از الجزیره، صدراعظم آلمان روز سه‌شنبه در اظهاراتی گفت: تشدید تنش‌های جاری در لبنان به سطح بسیار خطرناکی رسیده و باید برای کنترل آن اقدام شود.

وی افزود: از اسرائیل و لبنان می‌خواهیم روند گفت‌وگوها و مذاکرات را ادامه دهند.

مرتس همچنین تأکید کرد: وضعیت در لبنان پیچیده است و ما تلاش خود را برای کمک به کاهش تنش‌ها و حفظ آتش‌بس ادامه می‌دهیم.

 

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.