وزیر آموزش اسرائیل: حتی بدون آمریکا دور دیگری از جنگ علیه ایران را آغاز می‌کنیم

فرارو دوشنبه 11 خرداد 1405 - 14:47
وزیر آموزش اسرائیل در اظهاراتی گفت که اسرائیل حتی بدون حمایت آمریکا دور دیگری از حمله به ایران را آغاز خواهد کرد.

یوآو کیش، وزیر آموزش و پرورش، با اشاره به حملات اسرائیل به غزه، لبنان و ایران به ناکامی در این حملات ازعان داشت. 

به گزارش ایلنا به نقل از وای‌نت، وی همچنین در مورد توافق احتمالی میان ایران و ایالات متحده مدعی شد که این توافق تبلیغات رسانه‌ای است. 

مقام اسرائیلی مدعی شد که اسرائیل حتی بدون حمایت ایالات متحده، دور دیگری را علیه ایران آغاز خواهد کرد. 

کیش در ادامه ادعا کرد: «حتی اگر آمریکایی‌ها برای جلوگیری از سلاح‌های هسته‌ای اقدامی نکنند، ما متعهد به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح‌های هسته‌ای هستیم».

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.