جنگ تحمیلی سوم، آزمون تاب آوری شبکه ارتباطات داخلی کشور بود

صدا و سیما دوشنبه 11 خرداد 1405 - 13:17
معاون سیاست گذاری و برنامه‌ریزی توسعه فاوا وزارت ارتباطات گفت: مهم‌ترین درس جنگ تحمیلی اخیر، تاب آوری مستمر در حوزه ارتباطات کشور بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، احسان چیت ساز معاون سیاست گذاری و برنامه‌ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزارت ارتباطات در نشست فصلی مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت :جنگ تحمیلی سوم برای همه ما آزمون بزرگ و تاریخی بود.

وی افزود: در این جنگ طیف گسترده‌ای از حملات در عرصه‌های ارتباطی صورت گرفت و ما به ظرفیت ارزشمند شبکه ارتباطی پی بردیم و مهم‌ترین درس این جنگ تاب آوری مستمر در حوزه ارتباطات کشور بود.


منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.