سفیر جدید پاکستان ماموریت خود را با سفر به قم و مشهد آغاز کرد

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 11 خرداد 1405 - 09:00
سفیر جدید پاکستان در ایران با سفر به شهرهای قم و مشهد بر تسهیل سفر زائران پاکستانی به ایران تاکید کرد.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، عمران احمد صدیقی، سفیر منصوب پاکستان در جمهوری اسلامی ایران، مأموریت خود را با سفر به شهرهای مقدس قم و مشهد آغاز کرد.

این سفرها بیانگر پیوندهای عمیق معنوی، علمی و فرهنگی میان مردم پاکستان و ایران بود؛ پیوندهایی که از دیرباز دو ملت را به یکدیگر مرتبط ساخته است.

صدیقی در جریان سفر خود به مشهد با آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد، و آقای مصطفی فیضی، قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی، دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی ضمن قدردانی از دولت جمهوری اسلامی ایران بابت ارائه تسهیلات و خدمات مطلوب به زائران پاکستانی، بر اهمیت تداوم این همکاری‌ها تأکید کرد. طرفین همچنین راهکارهای تسهیل هرچه بیشتر سفر زائران پاکستانی به ایران را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

طرفین بر ضرورت تقویت ارتباطات مردمی و تحکیم هرچه بیشتر روابط دیرینه و برادرانه میان دو کشور دوست و برادر تأکید کردند.

صدیقی همچنین از چندین بخش مهم حرم مطهر رضوی بازدید کرد و برای وحدت امت اسلامی و نیز برقراری صلح، ثبات و شکوفایی پایدار در منطقه دعا کرد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.