حمله پهپادی حزب‌الله همچنان از صهیونیست‌ها قربانی می‌گیرد

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 11 خرداد 1405 - 02:56
حملات پهپادی حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های نظامی، همچنان تلفات سنگینی به صفوف ارتش رژیم صهیونیستی وارد می‌‌کند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به نفوذ پهپادهای تهاجمی حزب‌الله به حریم هوایی مناطق شمالی فلسطین اشغالی، تأیید کرد که در پی حمله به یک سایت نظامی در نزدیکی «بیت‌هیلل»، 4 نظامی این رژیم مجروح شده‌اند.

.

 

این حمله که بخشی از سلسله عملیات‌های ضربتی 24 ساعت اخیر مقاومت لبنان است، بار دیگر ناکامی سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی را در رهگیری پهپادهای شناسایی و تهاجمی حزب‌الله به اثبات رساند. 

مقامات نظامی رژیم صهیونیستی تاکنون جزئیات بیشتری از میزان خسارات وارد شده به زیرساخت‌های این سایت نظامی منتشر نکرده‌اند، اما تکرار حملات پهپادی نشان‌دهنده افزایش سطح آمادگی عملیاتی و دقت هدف‌گیری نیروهای مقاومت لبنان است.

انتهای پیام/ 

 
 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.