۱۱ نفر در ۲ حادثه رانندگی جداگانه در جاده های هرمزگان مجروح شدند

ایرنا یکشنبه 10 خرداد 1405 - 08:29
بندرعباس - ایرنا - مسوول اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان بندرعباس گفت: در ۲ حادثه رانندگی جداگانه که شب گذشته در جاده های میناب به بندرعباس و سیاهو روی داد ۱۱ نفر مجروح شدند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، الهام دوراندیش افزود: تصادف اول بین خودروهای پژو ۴۰۵ و پراید در جاده میناب به بندرعباس و تصادف دوم نیز بین ۲ دستگاه خودرو پراید در جاده روستای سیاهو روی داد.

وی اضافه کرد: در حادثه جاده میناب به بندرعباس بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس از پایگاه های جلابی و شهرک توحید به محل اعزام شدند و پنج مجروح پس از رسیدگی های اولیه به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اعزام شدند.

به گفته دوراندیش، در تصادف رخ به رخ ۲دستگاه پراید در جاده روستای سیاهو نیز که در نزدیکی گلزار شهدا روی داد ۲ دستگاه آمبولانس از پایگاه های جاده ای گنو و سرچاهان و یک دستگاه از پایگاه امداد و نجات هلال احمر دوراهی فین به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در این حادثه نیز ۶ نفر مجروح شدند که پس از اقدامات درمانی اولیه، یک نفر در محل به صورت سرپایی درمان و پنج نفر دیگر جهت مداوای بیشتر از طریق آمبولانس های حاضر در صحنه به بیمارستان های شهید محمدی و خلیج فارس بندرعباس اعزام شدند.

به گزارش ایرنا، جاده میناب به بندرعباس که ۱۲۰ کیلومتر طول دارد یکی از جاده های پرتردد استان هرمزگان به شمار می رود که همه ساله تعدادی از شهروندان در حوادث مختلف رانندگی در این محور جان خود را از دست داده و یا مجروح می شوند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.