اف-۱۵ آمریکا دچار سانحه شد

خبرآنلاین یکشنبه 10 خرداد 1405 - 03:11
یک فروند جنگنده اف-۱۵ آمریکا حین برخاستن در پایگاه هوایی ایلسون در آلاسکا دچار سانحه شد.

به گزارش خبرآنلاین، پرواز یک فروند جنگنده اف-۱۵ آمریکا با مشکل مواجه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آلاسکا نیوز سورس، بر اساس اعلام این رسانهّ سانحه برای این جنگنده حین برخاستن آن در پایگاه هوایی ایلسون در آلاسکا رخ داد.

نیروهای واکنش سریع بلافاصله به موقعیت اعزام شدند.

شماری از هواپیماهای نظامی نیز به طور موقت به فرودگاه بین‌المللی فیربنکس هدایت شدند.

سخنگوی فرمانده گردان رزمی ۳۵۴ نیروی هوایی آمریکا در این خصوص ادعا کرد که این حادثه مجروحی نداشته است!

.310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.