آتش‌سوزی در محل دپوی ضایعات پسماند شهرداری اصفهان علت دود غلیظ شرق است

خبرگزاری مهر شنبه 09 خرداد 1405 - 14:13
اصفهان - مدیرکل مدیریت بحران‌ استانداری اصفهان گفت:آتش‌سوزی در محل دپوی ضایعات پسماند شهرداری اصفهان علت دود غلیظ شرق است.

منصور شیشه‌فروش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دود مشاهده‌شده در منطقه شرق اصفهان مربوط به آتش‌سوزی در محل نگهداری و دپوی ضایعات سایت پسماند شهرداری اصفهان واقع در گردنه زینل است.

وی افزود: در پی وقوع این حادثه، تیم‌های آتش‌نشانی با استفاده از ماشین‌آلات اطفاییه و تانکرهای آبرسان در محل حاضر شده‌اند و عملیات اطفای حریق در حال انجام است.

شیشه‌فروش با اشاره به استمرار عملیات مهار آتش تصریح کرد: نیروهای امدادی و عملیاتی در تلاش هستند تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به کنترل و خاموش کردن کامل حریق اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: جزئیات بیشتر درباره علت وقوع آتش‌سوزی و میزان خسارات احتمالی پس از پایان عملیات و بررسی‌های لازم اعلام خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.