تصادف در محور نهبندان - سربیشه ۲ فوتی بر جای گذاشت

ایرنا شنبه 09 خرداد 1405 - 09:41
بیرجند- ایرنا-رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: تصادف تریلی با وانت تویوتا در محور نهبندان- سربیشه ۲ نفر فوتی برجای گذاشت.

سرهنگ محمد امیر کاظمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه بر اثر برخورد وانت تویوتا با یک دستگاه تریلی ساعت ۶ و ۳۵ دقیقه صبح در محور نهبندان- سربیشه، ۲ کیلومتر بعد از ایست بازرسی سهل آباد رخ داد.

وی عنوان کرد: وانت تویوتا که از سمت سیستان و بلوچستان به طرف مشهد در حرکت بوده به علت انحراف به چپ با تریلی که از لاین مقابل در حرکت بوده برخورد کرد و ۲ نفر از سرنشینان آن جان خود را از دست دادند.

طول جاده بیرجند - نهبندان ۲۰۰ کیلومتر است که حدود ۴۰ درصد آن هنوز دوطرفه بوده و استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و کرمان را به هم متصل می‌کند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.