برخورد پراید با مانع در اتوبان الغدیر ۸ مصدوم به همراه داشت

خبرگزاری مهر جمعه 08 خرداد 1405 - 15:01
تهران- برخورد پراید با مانع در اتوبان الغدیر ۸ مصدوم داشت، اورژانس با ۴ دستگاه امدادی در محل حادثه حاضر شد و مصدومان به بیمارستان رباط‌کریم منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از روابط عمومی اورژانس استان تهران، برخورد خودروی پراید با مانع در اتوبان الغدیر، ۸ مصدوم برجای گذاشت.

ساعت ۱۲:۲۷ امروز (۸ خرداد ۱۴۰۵)، حادثه برخورد یک دستگاه خودروی پراید با مانع در اتوبان الغدیر به سمت کرج، بعد از عوارضی اول، به مرکز ارتباطات و راهبری عملیات اورژانس استان تهران اعلام شد.

به دنبال این گزارش، بلافاصله کارشناسان اورژانس به همراه ۲ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه خودروی فرماندهی عملیات به محل حادثه اعزام شدند.

این حادثه ۸ نفر مصدوم داشت که همگی پس از دریافت خدمات پیشبیمارستانی، برای ادامه روند درمان به بیمارستان فاطمهالزهرا (س) رباطکریم منتقل شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.