علت قطع و افت فشار آب در برخی نقاط کاشان اعلام شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 09:06
کاشان - مدیر روابط عمومی آبفای کاشان گفت: حادثه در بخشی از تاسیسات باعث قطع و افت فشار آب در برخی از نقاط شهرستان بود.

مهدی جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به افت فشار و قطع آب در برخی از نقاط شهرستان کاشان اظهار کرد: مناطقی در محدوده بلوار صنعت، فاز دو ناجی آباد و محدوده میدان پلیس شامگاه چهارشنبه بیشتر دچار افت فشار و قطع آب شد.

وی ابراز کرد: مشکل ایجاد شده به دلیل بروز نقص فنی و حادثه در بخشی از تاسیسات بوده است.

مدیر روابط عمومی آبفای کاشان تصریح کرد: با اقدام فوری عوامل مربوطه مشکل مرتفع شده و وضعیت شبکه به حالت عادی برگشت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فرارسیدن فصل گرما لازم است همشهریان کاشان در مصرف آب مدیریت لازم را داشته باشند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.