روسیه دوباره پیشنهاد انتقال اورانیوم به ایران را داد

فرارو چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 13:35
معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: پیشنهاد روسیه برای انتقال اورانیوم غنی‌شده از ایران همچنان روی میز است، اما مسکو خدمات خود را به کسی تحمیل نمی‌کند.

"سرگئی ریابکوف"، معاون وزیر امور خارجه روسیه، امروز چهارشنبه گفت: ما آمادگی خود را برای انتقال اورانیوم غنی‌شده از ایران، به واشنگتن اطلاع دادیم و این پیشنهاد همچنان روی میز است.

وی گفت: روسیه بارها به ایالات متحده آمادگی خود را برای انتقال اورانیوم غنی‌شده از ایران اطلاع داده است.

معاون وزیر خارجه روسیه ادامه داد: پیشنهاد روسیه برای انتقال اورانیوم غنی‌شده از ایران همچنان روی میز است، اما مسکو خدمات خود را به کسی تحمیل نمی‌کند.

ریابکوف افزود روسیه معتقد است که اگر آمریکا و ایران به توافق برسند، سرنوشت اورانیوم غنی‌شده موضوع گفتگوهای آتی خواهد بود.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.