فرودگاه بن‌گوریون هنوز به حالت عادی بازنگشته است

خبرگزاری تسنیم پنج شنبه 04 تیر 1405 - 10:27
مقام صهیونیستی گزارش داده فرودگاه بن‌گوریون هنوز به حالت عادی بازنگشته است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم رئیس سازمان فرودگاه‌های رژیم اسرائیل هشدار داده است با وجود آغاز انتقال بخشی از سوخت رسان‌هایی آمریکایی که ماه‌ها در فرودگاه بین‌المللی بن‌گوریون در تل‌آویو پارک شده‌اند، حضور این هواپیماها همچنان تهدیدی برای لغو پروازهای 100 هزار مسافر در اوج فصل تابستان محسوب می‌شود.

شارون کدمی، رئیس سازمان فرودگاه‌های رژیم صهیونیستی هشدار داده است که ناچار خواهد شد به شرکت‌های هوایی اعلام کند که برای لغو گستردهٔ پروازها در تعطیلات تابستانی از اول ژوئیه تا اوایل مرداد آماده باشند.

 

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.