فرمانده سنتکام امروز به سرزمین‌های اشغالی می‌رود

مشرق نیوز پنج شنبه 04 تیر 1405 - 11:06
فرمانده فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) امروز به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند.

به گزارش مشرق به نقل از تارنمای روزنامه «الیوم السابع» مصر، روزنامه یدیعوت آحارانوت، چاپ سرزمین های اشغالی اعلام کرد که برد کوپر، فرمانده فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) امروز پنجشنبه به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند تا با مقامات ارشد صهیونیست درباره آخرین تحولات مرتبط با ایران و لبنان رایزنی کند.

براساس این گزارش، کوپر در جریان این سفر با ایال زامیر، رئیس ستاد مشترک و «یسرائیل کاتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، مذاکرات بر تحولات مرتبط با ایران از جمله هماهنگی امنیتی و راهبردی میان آمریکا و اسرائیل، ارزیابی‌های اطلاعاتی جاری و آمادگی‌های مشترک در برابر تهدیدات منطقه‌ای متمرکز خواهد بود.

الیوم السابع در پایان نوشت: پیش بینی می شود که اوضاع در مرز شمالی سرزمین های اشغالی، تحولات لبنان و مسائل مرتبط با عملیات نظامی علیه حزب‌الله نیز در این مذاکرات مورد بررسی قرار گیرد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.