شرکت مخابرات ایران اعلام کرد به اطلاع تمامی مشترکین سرویسهای خانگی و تجاری این شرکت میرساند، دسترسی به اینترنت بینالملل برای تمامی کاربران شرکت مخابرات ایران برقرار شده است.
به گزارش ایسنا به نقل از شرکت مخابرات ایران، هماکنون مشترکین گرامی که از سرویسهای پهنباند ثابت (FTTH، VDSL و ADSL) استفاده میکنند، بدون هیچ محدودیتی به شبکه جهانی اینترنت متصل هستند و میتوانند از همه سرویسها و وبسایتهای بینالمللی به طور کامل بهرهمند شوند.
در حال حاضر محدودیتی برای اتصال به شبکه جهانی وجود ندارد. چنانچه پس از برقراری اتصال، همچنان با کندی یا مشکل در دسترسی مواجه هستید، لطفاً مودم خود را یک بار راهاندازی مجدد (Restart) نمایید تا ارتباط شما با شبکه بهروزرسانی شود.
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.