جناب خان از امشب دوباره روی آنتن؛ الیکا عبدالرزاقی با «کودک شو» رسید

الف سه شنبه 05 خرداد 1405 - 18:45
سری جدید برنامه «کودک شو» با اجرای الیکا عبدالرزاقی و «قصه های هومن و جناب خان» از شبکه نسیم روی آنتن می روند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، فصل هشتم برنامه «کودک‌ شو» با فضایی متفاوت از امشب سه‌شنبه ۵ خرداد پخش می شود و روزهای سه شنبه تا جمعه ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

«قصه های هومن و جناب خان» به تهیه کنندگی فریدالدین نیکجو از امشب هرشب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم پخش می شود.

همچنین برنامه «نسیم آوا» به تهیه کنندگی و اجرای محمدرضا محبی امشب سه شنبه ساعت ۱۸:۳۰ و چهارشنبه و جمعه ساعت ۱۸ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.