فاطمه مهاجرانی: ستاد سازماندهی فضای مجازی دیروز به این جمعبندی رسید که بازگشایی اینترنت انجام شود و دیروز ابلاغ رئیسجمهوری به وزارت ارتباطات انجام شد.
سخنگوی دولت ابلاغ مصوبه بازگشایی اینترنت بینالملل به وزارت ارتباطات را تایید کرد.
به گزارش عصر ایران، فاطمه مهاجرانی در نشست خبری امروز سه شنبه 5 خرداد با خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره زمان بازگشایی اینترنت بینالملل، گفت: با توجه به محدودیت اینترنت و پایبندی پزشکیان و دولت بر جلوگیری از ناعدالتی و تبعیض، ستاد ویژه سازماندهی فضای مجازی تشکیل شد.
وی یادآور شد: این ستاد دیروز به این جمعبندی رسید که بازگشایی اینترنت انجام شود و دیروز ابلاغ رئیسجمهوری به وزارت ارتباطات انجام شد.
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.