ادعای تازه ترامپ درباره اورانیوم ایران

ورزش سه سه شنبه 05 خرداد 1405 - 02:00
رئیس جمهوری آمریکا درباره اورانیوم غنی سازی شده تهران مدعی شد که یا نابود و یا به آمریکا تحویل داده شود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از همشهری آنلاین، دونالد ترامپ عصر دوشنبه به وقت محلی در ادامه تناقض گویی ها خود در شبکه اجتماعی تروت‌ سوشال ادعا کرد: «اورانیوم غنی‌شده (غبار هسته‌ای!) یا فوراً به ایالات متحده تحویل داده خواهد شد تا به آمریکا منتقل و نابود شود، یا ترجیحاً با همکاری و هماهنگی جمهوری اسلامی ایران، در همان محل یا در مکان قابل قبول دیگری نابود خواهد شد.»

رئیس جمهوری آمریکا همچنین گفت: کمیسیون انرژی اتمی، یا نهاد معادل آن، بر این فرایند و رویداد نظارت و خواهد داشت.

2454428

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.