پایان جولان دو اوباش متواری در جنوب تهران

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 04 خرداد 1405 - 18:48
دو اوباش سابقه‌دار تهران با عملیات پلیس در جنوب پایتخت دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در پی وقوع نزاع و شرارت در حومه تهران، عاملان اصلی که از اوباش سابقه‌دار بودند، برای فرار از قانون در بازار مرکزی میوه و تره‌بار تهران مخفی شدند. این موضوع در پی دریافت گزارشی و با صدور حکم قضایی، به تیم عملیات پایگاه دهم پلیس اطلاعات ارجاع شد.

بر اساس این گزارش، مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصدهای میدانی، هویت عاملان اصلی این ناامنی را شناسایی کردند. پس از چند روز کار شبانه‌روزی و ردزنی دقیق، مخفیگاه متهمان در بازار مرکزی میوه و تره‌بار تهران شناسایی شد.

در نهایت، طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی، متهمان که با رفتارهای هنجارشکنانه موجب سلب آسایش عمومی شده بودند، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. در بازرسی از مخفیگاه آنان نیز 2 قبضه سلاح سرد از نوع قمه و چاقو کشف و ضبط شد.

بررسی‌ها نشان داد متهمان پس از ارتکاب شرارت، با هماهنگی یکی از دوستان خود در بازار مرکزی میوه و تره‌بار مخفی شده بودند تا با گذشت زمان و تصور عدم پیگیری مأموران، به محل زندگی خود بازگردند.

بر اساس اعلام پلیس، متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی و مواجهه حضوری با شکات، برای طی مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

پلیس اطلاعات در پایان این عملیات، ضمن هشدار به شهروندان و متصدیان واحدهای صنفی تأکید کرد: هرگونه همکاری برای فراهم‌سازی محل اختفا و پناه دادن به عناصر متواری و مخلان نظم و امنیت عمومی، جرم محسوب می‌شود و با برخورد قانونی بدون اغماض مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.