هلاکت یک نظامی اسرائیل در حمله پهپادی حزب الله

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 04 خرداد 1405 - 15:05
ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت یک نظامی دیگر این رژیم در نبرد با حزب الله اذعان کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،  ارتش رژیم اسرائیل رسما اذعان کرد یک نظامی این رژیم در نبردهای جنوب لبنان کشته و یک نظامی دیگر به شدت مجروح شده است.

کانال 12 اسرائیل به نقل از یک منبع گزارش داد: این نظامی پس از آن کشته شد که حزب‌الله با حمله پهپادی، نیروی این رژیم را در شهرک «دبل» در جنوب لبنان هدف قرار داد.

پیش از این حزب الله لبنان اعلام کرده بود که مواضع نظامیان «تیپ 401» ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک «دبل» با مجموعه ای از پهپادهای انتحاری هدف قرار داده است.

 

ارتش رژیم صهیونیستی از ابتدای درگیری‌ها در جنوب لبنان، استراتژی سخت‌گیرانه‌ای را برای مدیریت اخبار مربوط به تلفات خود در پیش گرفته است. این سیاست که تحت عنوان «سانسور نظامی» شناخته می‌شود، با هدف جلوگیری از فروپاشی روحیه عمومی در داخل سرزمین‌های اشغالی و کاهش فشار افکار عمومی بر کابینه انجام می‌گیرد. تل‌آویو با تأخیر در انتشار اخبار و انتشار گزینشیِ قطره‌چکانی آمار کشته‌ها، تلاش می‌کند تصویری کنترل‌شده از «جنگ» ارائه دهد، در حالی که واقعیت‌های میدانی در جنوب لبنان گویای تقابل‌های بسیار سخت‌تر است.

 هدف قرار گرفتن نیروهای صهیونیست در شهرک «دبل» با استفاده از پهپادهای انتحاری حزب‌الله، پیام روشنی برای اتاق عملیات اسرائیل دارد؛ این‌که هیچ نقطه امنی برای تحرکات نیروهای اشغالگر در جنوب لبنان وجود ندارد. استفاده از تسلیحات پیشرفته توسط مقاومت، موازنه وحشت را به‌گونه‌ای تغییر داده که ارتش اسرائیل حتی با وجود اعمال سانسور شدید خبری، قادر به پنهان‌سازی کامل تلفاتِ «دقیق و ضربتی» مقاومت نیست.

انتهای پیام/ 

 
 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.